Infotainment

“Ada Isu Rumah Tangga Pun Diam..” – Netizen ‘Respect’ Mizz Nina Tak Bukak Aib Bekas Suami

“Ada Isu Rumah Tangga Pun Diam..” – Netizen ‘Respect’ Mizz Nina Tak Bukak Aib Bekas Suami
“Ada Isu Rumah Tangga Pun Diam..” – Netizen ‘Respect’ Mizz Nina Tak Bukak Aib Bekas Suami 1

Sejak akhir-akhir ini, kisah masalah rumah tangga seperti sudah menjadi ‘trend’ dalam kalangan selebriti dan semakin menjadi bualan hangat netizen.

Malah, sepertinya mereka berpusu-pusu untuk mendedahkan aib pasangan masing-masing demi menegakkan keadilan buat diri sendiri.

Namun, berbeza pula dengan bekas isteri kepada penyanyi, Noh Salleh iaitu Mizz Nina yang kekal tenang walaupun diuji dengan masalah rumah tangga yang sama.

Baru-baru ini, Mizz Nina atau nama sebenarnya Shazrina binti Azman telah memuat naik video promosi memaparkan dirinya yang tampil ayu berseri tampa ‘makeup’.

Meninjau di ruangan komen, lain pula reaksi netizen yang meluahkan rasa hormat terhadap penyanyi berusia 42 tahun itu kerana bebas dari segala kontroversi.

Bukan itu sahaja, mereka turut memuji bekas pasangan suami isteri berkenaan kerana sangat menjaga baik aib kedua-dua belah pihak.

screenshot 2023 03 23 152747

Terdahulu, berita mengenai perpisahan Mizz Nina dan Noh Salleh telah mengejutkan ramai pihak terutama kalangan peminat yang cukup menggemari melihat kebahagiaan rumah tangga mereka.

Info tambahan, pasangan selebriti itu telah mendirikan rumah tangga pada tahun 2011 namun bercerai talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Daerah Gombak Timur pada Ogos 2022.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

page3 154

3 jam lalu

Ahirine Ahiruddin Berang Dituduh ‘Penyondol’, Punca Diana Danielle Mohon Cerai – “Guna Nama Saya Untuk Timbulkan Fitnah”


“Ada Isu Rumah Tangga Pun Diam..” – Netizen ‘Respect’ Mizz Nina Tak Bukak Aib Bekas Suami 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo