Artikel Terkini

Elizabeth Tan tanyang bikini pink undang komen lelaki gatal — MYKMU.NET

Elizabeth Tan tanyang bikini pink undang komen lelaki gatal — MYKMU.NET
Elizabeth Tan tanyang bikini pink undang komen lelaki gatal — MYKMU.NET 1

Elizabeth Tan tanyang bikini pink undang komen lelaki gatal — MYKMU.NET 2

Elizabeth Tan tanyang bikini pink undang komen lelaki gatal

Penyanyi dan pelakon seksi, Elizabeth Tan sekali lagi mencuri perhatian peminat terutama lelaki miang apabila sengaja menayang set bikini dan coli berwarna merah jambu miliknya.

Menerusi video pendek yang dimuat naik dalam Instagramnya itu, aksi gurauan Elizabeth atau mesra disapa Lizzy itu ternyata mengundang, sekali gus sengaja membuka ruang kepada netizen melemparkan komen nakal kepadanya.

“Nak tengok Lizzy pakai bikini?,” tulisnya ringkas pada ruangan kapsyen.

Meninjau ruangan komen, rata-rata pengikut terutama lelaki Muslim membanjiri platform tersebut dengan komen-komen nakal dan berbaur lucah.

“Wow pink! Boleh juga kalau Lizzy nak bagi tengok. Apa salahnya kan sesekali belanja berbikini.

“Tunjuklah Lizzy. Teringin dan dah lama sangat teringin nak tengok ni. Please (tolong) jangan hampakan kami.

“Lama kami tunggu, tapi tak ada pun, kecewalah dibuatnya,” tulis netizen.

Dalam pada itu, ramai juga dalam kalangan netizen yang menegur kaum Adam yang seperti tiada langsung rasa malu selepas meninggalkan komen-komen menjengkelkan.

Terdahulu, Lizzy, 29, pernah menafikan dia sengaja beraksi nakal dan seksi dalam media sosial kerana ingin menarik perhatian peminat lelaki di luar sana. K Online

Elizabeth Tan tanyang bikini pink undang komen lelaki gatal


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Faziani Dnars mati dibunuh?

Wak Doyok, Fizo Omar Diminta Bertaubat Giatkan Promosi Forex

Kecantikan Anak Che Ta Macam puteri Zaman Dulu

Elizabeth Tan tanyang bikini pink undang komen lelaki gatal — MYKMU.NET 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo syaifulloh bin imam muhtasari kontraktor bina rumah ibs saif muhtar

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo
syaifulloh bin imam muhtasari kontraktor bina rumah ibs saif muhtar
syaifulloh bin imam muhtasari kontraktor bina rumah ibs saif muhtar
syaifulloh bin imam muhtasari kontraktor bina rumah ibs saif muhtar

Back to list