Artikel Terkini

Mahathir Mohamad Jalani Pemulihan di Rumah

Mahathir Mohamad Jalani Pemulihan di Rumah
Mahathir Mohamad Jalani Pemulihan di Rumah 1

Hidayatullah.com–Anggota parlemen Malaysia dapil Langkawi yang juga bekas perdana menteri Malaysia Tun Dr Mahathir Mohamad telah keluar dari rumah sakit National Heart Institute (IJN) hari ini, Sabtu (5/2/2022).

Rumah sakit khusus jantung semi-swasta tersebut merilis pernyataan Sabtu sore yang menyebutkan bahwa bekas kepala pemerintahan Malaysia tersebut telah pulang ke rumah tadi pagi.

“Tun Dr Mahathir baru-baru ini dirawat dan menerima perawatan medis selama tinggal di IJN. Dia sekarang akan melanjutkan pemulihan diri di rumah,” kata manajemen rumah sakit seperti dilansir Malay Mail.

Dr Mahathir telah dirawat di rumah sakit tersebut sejak awal Januari untuk perawatan setelah menjalani prosedur elektif pada 9 Januari.

Pimpinan Parti Pejuang Tanah Air itu, yang kini berusia 96 tahun, masih harus menjalani perawatan lanjutan, tegas IJN.

Mahathir dan istrinya Tun Dr Siti Hasmah berterima kasih kepada semua orang atas perhatian mereka, kata rumah sakit itu dalam pernyataannya.*

Rep: Ama Farah
Editor: Dija


Mahathir Mohamad Jalani Pemulihan di Rumah 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo syaifulloh bin imam muhtasari kontraktor bina rumah ibs saif muhtar

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo

Back to list