Infotainment

“Minta Cerai Bukan Sebab Nak Tuntut Harta Sepencarian”

“Minta Cerai Bukan Sebab Nak Tuntut Harta Sepencarian”
“Minta Cerai Bukan Sebab Nak Tuntut Harta Sepencarian” 1

Pelakon Puteri Sarah menafikan dakwaan segelintir pihak  tindakannya untuk bercerai kerana ingin mendapatkan harta sepencarian dengan suaminya, Syamsul Yusof.

Memetik Kosmo, Puteri Sarah berkata sepanjang tempoh ini bekerja keras menyara keluarga dengan pendapatan sendiri dan anak-anak adalah keutamaannya.

BACA: Puteri Sarah Enggan Berdamai, Nekad Mahu Bercerai

“Anak-anak adalah keutamaan saya. Orang luar semua boleh nampak selama ini saya keras demi mereka. Ini pun saya tidak cukup tidur kerana habis kerja penggambaran lewat malam tadi.

“Jadi takkanlah saya nak menuntut cerai semata-mata kerana harta. Apabila dia (Syamsul) memfailkan nusyuz, saya pula terus menuntut hadanah iaitu hak penjagaan anak-anak,” katanya.

Tegasnya lagi, dia tidak menuntut harta tetapi hanya menuntut hak penjagaan anak kerana selama ini dia tidak pernah berenggang dengan kedua anaknya itu.

“Saya tidak tuntut harta pun, sebaliknya cuma menuntut hak penjagaan anak semata-mata. Jadi anda boleh tahu apakah keutamaan dan perkara nombor satu dalam hidup saya ketika ini. Ini kerana anak-anak sentiasa dengan saya dan kami tidak pernah berenggang,” katanya.

Hari ini, Syamsul dan Puteri Sarah menghadiri sesi Jawatan Kuasa Pendamai (JKP) dengan suaminya, namun proses tersebut gagal menemui jalan penyelesaian.


“Minta Cerai Bukan Sebab Nak Tuntut Harta Sepencarian” 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source

[sociallocker id=”61266″]download pdf 600x175[/sociallocker]


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo

See also  “Ketupat Cantik” Pakai Daun Kelapa, Nak Sedap Wajib Guna Santan Frozen!