Artikel Terkini

Shila Amzah sah bercerai talak satu -“Hari yang mendung, semendung hatiku”

Shila Amzah sah bercerai talak satu -“Hari yang mendung, semendung hatiku”
Shila Amzah sah bercerai talak satu -"Hari yang mendung, semendung hatiku" 1

Selepas beberapa bulan memaklumkan sedang dalam proses bercerai dengan suami, penyanyi, Shila Amzah mengesahkan yang dia sah bercerai dengan Haris Idraki Elias.

Hal tersebut dimaklumkan sendiri penyanyi itu di media sosialnya dengan menzahirkan rasa syukur diatas proses penceraian yang berjalan dengan lancar.

Tak hanya itu, dala kapyen ringkasnya di Instagram, pelantun lagu Patah Seribu ini menjelaskan yang mereka berdua tetap akan berusaha untuk terus menjaga dan menyayangi anak mereka iaitu Seth Uwais sampai bila-bila.

Dia juga sempat mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada semua pihak kerana telah mendoakan kesejahteraannya sebelum ini.

Terdahulu, Shila Amzah pernah meluahkan masalah rumah tangganya di media sosial apabila mengatakan sudah beberapa bulan tidak tinggal sebumbung dan tidak dapat balik ke rumahnya memandangkan suami masih berada di situ.

Ketika itu, dia juga sudah mengambil keputusan untuk menfailkan penceraian tanpa menjelaskan sebab utama perpisahan tersebut.

Untuk makluman, Shila Amzah telah mendirikan rumah tangga dengan Haris Idraki sekitar April 2018. Mereka telah dikurniakan seorang anak lelaki pada September 2019 iaitu Seth Uwais.

Sumber: Instagram Shila Amzah


Shila Amzah sah bercerai talak satu -"Hari yang mendung, semendung hatiku" 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo syaifulloh bin imam muhtasari kontraktor bina rumah ibs saif muhtar

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo

Back to list