Infotainment

Umpama Acara Larian, Perasmian MRT Laluan Putrajaya Disambut Dengan Meriah

Umpama Acara Larian, Perasmian MRT Laluan Putrajaya Disambut Dengan Meriah
Umpama Acara Larian, Perasmian MRT Laluan Putrajaya Disambut Dengan Meriah 1

Follow Untuk Isu-isu Viral Kemaskini Terkini

Hari ini menjadi saksi di mana MRT Putrajaya Fasa 2 beroperasi secara rasmi pada jam 3 petang tadi. Pembukaan MRT Putrajaya Fasa 2 ini membuka laluan dari Kwasa Damansara ke Putrajaya Sentral.

Artikel Berkaitan:

Pembukaan MRT Putrajaya Fasa 2 ini membuka laluan dari Kwasa Damansara ke Putrajaya Sentral. Lebih menarik, orang ramai turut berpeluang mencuba MRT Putrajaya Fasa 2 di mana laluan ini ditawarkan secara percuma tanpa mengira had umur sehingga 31 Mac ini.

Dalam pada itu, apa yang menarik ramai, pembukaan MRT Putrajaya Fasa 2 ini berjaya menerima sambutan yang hangat di kalangan orang ramai. Malah, menerusi perkongsian Twitter @nadiazaman__, pembukaan pintu stesen MRT ini turut menyaksikan orang ramai berebut untuk menjadi antara yang terawal menaiki laluan terbaru MRT ini.

Sementara itu, di media sosial para netizen turut teruja serta berminat untuk menjadi antara yang terawal untuk mencuba stesen MRT yang menghubungkan Kwasa Damansara ke Putrajaya Sentral ini.

Sekiranya anda berada di kawasan sekitar Putrajaya atau berada antara laluan yang menghubungkan 36 stesen ini, mungkin ini peluang anda untuk menaikinya sementara ditawarkan secara percuma sehingga akhir bulan ini.


Umpama Acara Larian, Perasmian MRT Laluan Putrajaya Disambut Dengan Meriah 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp

See also  “Papa Sudah Tiada” Penyanyi & Pelakon Veteran Jaafar Onn Meninggal Dunia,
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source

[sociallocker id=”61266″]download pdf 600x175[/sociallocker]


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo