Infotainment

[VIDEO] ‘Kalau Marah Macam Mana Pun Saya Akan Cuba Istighfar’ – Aeril Zafrel

[VIDEO] ‘Kalau Marah Macam Mana Pun Saya Akan Cuba Istighfar’ – Aeril Zafrel
[VIDEO] ‘Kalau Marah Macam Mana Pun Saya Akan Cuba Istighfar’ – Aeril Zafrel 1

[VIDEO] ‘Kalau Marah Macam Mana Pun Saya Akan Cuba Istighfar’ – Aeril Zafrel

Pelakon dan usahawan terkenal, Aeril Zafrel menyatakan dia tidak akan sesekali menggunakan kekerasan terhadap isteri, Wawa Zainal dan anak-anak.

Artikel Berkaitan: Aeril Zafrel Bengang Dituduh Potong Gaji Pekerja, Netizen Asak Suruh Saman

Takkan angkat tangan

aeril fashion 630x464

Ketika ditemui OhBulan!, Aeril menyifatkan perbuatan mengasari itu tidak patut wujud dalam keluarga terutama terhadap golongan wanita.

Pernah trauma dengan sikap bapa yang garang, aktor berumur 35 tahun, berkata, dia sentiasa mengingatkan diri untuk tidak melakukan perbuatan yang sama.

Kalau marah macam mana sekali pun, saya tidak akan angkat tangan terhadap isteri dan anak-anak.

Tindakan itu tidak wajar dilakukan. Saya pernah trauma apabila sewaktu kecil bapa saya terlampau garang. Kadang-kadang berdarah-darah kena pukul.

Jadi, saya berjanji takkan buat perkara sama kepada orang terdekat dengan saya, terutamanya anak-anak kerana saya pernah mengalami situasi itu.

Saya sebagai anak kecil sewaktu itu rasa sangat tak selesa. Malah, dalam rumah saya pun, saya takkan berkasar, mahu pun kepada pembantu rumah saya.

Aeril berkata demikian ketika majlis pelancaran koleksi Aidilfitri Hijabistahub & Soultan Royale di JW Marriot Kuala Lumpur, baru-baru ini.

Amal istighfar

aeril zafrel twitter 630x416

Dalam pada itu, pemilik nama Suhairil Sunari mengakui dirinya seorang lelaki yang tegas dan garang namun tidak keterlaluan sehinggakan mengangkat tangan.

Personaliti saya tegas dan garang tapi untuk sampai tahap menjerit-jerit, angkat tangan, saya tak tergamak melakukan perkara itu.

Mungkin saya tak diuji lagi sampai ke tahap itu tapi Alhamdulillah, kalau marah macam mana pun saya akan cuba Istighfar. Saya pun tak berani nak cakap lebih-lebih sebab lain orang lain ujiannya.

Sekadar info, Aeril dan Wawa mendirikan rumah tangga pada 2013.

See also  Tip & Itinerari Trip Famili 4H3M Dari Kluang Ke KB Naik Jungle Train

Hasil perkahwinan tersebut, mereka dikurniakan empat cahaya mata iaitu Ahmad Fakhruddin Attar, Hayla Maghfiratul Adzkiyaa,  Ayya Soffya dan Muhammad Fahri.

[VIDEO] ‘Kalau Marah Macam Mana Pun Saya Akan Cuba Istighfar’ – Aeril Zafrel 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source

[sociallocker id=”61266″]download pdf 600x175[/sociallocker]


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo