Artikel Terkini

Warga emas tinggal seorang diri maut rumah terbakar

Warga emas tinggal seorang diri maut rumah terbakar
Warga emas tinggal seorang diri maut rumah terbakar 1

LIPIS – Seorang warga emas yang tinggal seorang diri maut selepas rumah didiaminya di Kampung Paya Keladi, Chegar Perah di sini musnah dalam kejadian kebakaran petang tadi.

Ketua Polis Daerah Lipis, Superintenden Azli Mohd Noor berkata, dalam kejadian kira-kira pukul 4.20 petang itu mangsa Yusof Kindok,77, ditemukan terbaring tidak sedarkan diri di luar rumah dalam keadaan melecur di beberapa bahagian badan.

“Mayat mangsa ditemukan di luar rumah kira-kira lima meter dari rumahnya yang terbakar dan mangsa tinggal seorang diri semasa kejadian. Mayat mangsa dihantar ke Hospital Lipis untuk bedah siasat dan punca kebakaran masih dalam siasatan,”katanya di sini hari ini.

Sementara itu, Penolong Pengarah (Operasi) Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) Pahang, Ismail Abdul Ghani berkata, pihaknya yang menerima panggilan pada pukul 5.15 petang telah bergegas ke lokasi kejadian.

Katanya, seramai sembilan anggota dari Balai Bomba dan Penyelamat (BBP) Lipis bersama dua jentera dikejarkan ke lokasi kebakaran yang terletak kira-kira 33 kilometer dari balai bomba. – KOSMO! ONLINE


Warga emas tinggal seorang diri maut rumah terbakar 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source

[sociallocker id=”61266″]download pdf 600x175[/sociallocker]


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo

See also  Tanya berapa kali wanita kena 'angkut', netizen rimas tonton konten buka aib